Wednesday, April 22, 2009

gua kata: terharu. nak menangis!

senario sudah berubah.

yang dulu sudah lenyap. alhamdulillah.

semoga perubahan ini kekal sampai bila-bila. insyaAllah.

recharge? yes, ia satu keperluan. manusia sangat lemah...mudah tersasar jauh daripada landasan.

gua melihat sendiri dgn mata kepala gua. sangat terharu. rasa mcm nak menangis. dpt rasakan degupan jantung makin kencang. sungguh! jika ketika itu gua berseorangan, gua yakin air mata itu mengalir jua.

bukan bermakna perlu lakukan perubahan secara drastik. cukuplah perubahan itu sebesar kuman sekalipun. jika ia membawa diri ke arah kebaikan, ia sudah memadai.

sebabnya...at the end of the day, it's all about time.

salah satu alasan Tuhan menciptakan waktu adalah sebagai tempat untuk mengubur kegagalan masa lalu

gua akan berdoa dan terus berdoa...

2 comments:

noor shaffarina rashid said...

ana... hehe... farina nie. :)
rajin2 update blog yer...
nie profile blog ina

tapi blog luahan rasa hati klik kat cni

http://nurfarinaabdullah.blogspot.com/

Budak Kecik said...

thanks 4 dropping by, ina. :)